Pronajmula jsem byt i s částečným vybavením. Byla tam i čtyřletá myčka na nádobí. Po třech měsících od nastěhování nového nájemníka se porouchala. Protože jsem neměla dobře připravenou smlouvu o pronájmu a v ní řešené poruchy vybavení, budu myčku pořizovat novou za svoje náklady (vypadá to, že jí nájemce nezničil schválně). Jak do budoucna do smlouvy zanést řešení pro tyto situace?
top of page
Chcete-li vidět, jak to funguje, přejděte na zveřejněný web.
1 komentář
S PRODEJEM NEBO KOUPÍ NEMOVITOSTI VÁM RÁDI PORADÍME A POMŮŽEME.
Tel: 774 982 161
Email: reality@mireas.cz
Adresa kanceláře:
Sídliště 1434/15, Lysá nad Labem
VEŠKERÉ VAŠE DOTAZY RÁDI ZODPOVÍME.
STAČÍ NÁM NAPSAT NEBO ZAVOLAT.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů
bottom of page
Vážená paní Lusková, i kdybyste do smlouvy dala (což doporučuji) ustanovení typu "...nájemce je povinnen pečovat o byt a jeho vybavení..." a "...je povinnen odstranit závady a poškození, které způsobil..." tak v případě, jaký popisujete, je těžké prokázat, že škodu způsobil skutečně nájemce. To by musel nějaký technik prokázat, že nájemce o myčku nepečoval správně a tím přestala fungovat. Mnohdy je to tedy spíše o důvěře a otevřené komunikaci.
Přeji, ať vám pronajímání bytu funguje bez problémů. :-)